با خوردن این ۱۰ مواد غذایی لاغر می شویم

 

  • جو سرشار از فیبر است و وقتی بدن می‌خواهد غلات غنی از فیبر را تجزیه کند،‌ در طی مراحل هضم آن دو برابر انرژی مصرف می‌کند و کالری می‌سوزاند. همچنین فیبرهای رژیمی،‌ اشتهای شما را تنظیم می‌کند و به شما حس سیری طولانی‌مدت می‌دهند و کمک می‌کنند،

احتمالا می‌دانید که غذاهای خاصی اثرات ترموژنیک (سوزاننده چربی) بالایی دارند،‌ یعنی به افزایش متابولیسم شما کمک می‌کنند. اما بیشتر مردم دقیقا نمی‌دانند چه غذاهایی کالری می‌سوزانند یا دارای ماده یا ترکیب خاصی هستند که سوخت کوره متابولیک درونی بدن را تامین می‌کنند و به عبارتی باعث می‌شوند کالری که مصرف کرده‌اید را سریع‌تر ذوب کنید. در اینجا ۱۰ غذایی که متخصصان تغذیه، چربی‌سوزی آنها را تایید می‌کنند، گفته شده است: ادامه خواندن “با خوردن این ۱۰ مواد غذایی لاغر می شویم”

خوردن برنج می تواند وزن را زیاد و باعث چاق شدن شود ؟

 

 

  • وقتی وارد رژیم غذایی کاهش وزن می شوید متوجه خواهید شد که نوع کربوهیدرات هایی که مصرف می کنید متفاوت است. تحقیقات نشان داده است که افرادی که فیبر بیشتری مصرف می کنند در کنترل وزن خود موفق ترند.

نوع و مقدار برنج مصرفی بر چاق شدن افراد بسیار تاثیر گذاراست. جمله قبلی پاسخی ساده به این سوال است که آیا برنج ما را چاق می کند؟
برنج باعث افزایش وزن می شود اما این به میزان مصرف روزانه شما بستگی دارد. همچنین نوع برنج مصرفی (فیبردار و بدون فیبر) بر این افزایش وزن تاثیر خواهد داشت.

ادامه خواندن “خوردن برنج می تواند وزن را زیاد و باعث چاق شدن شود ؟”

زنان برای لاغر شدن کدام ورزش را انجام دهند

 

  • باوجودی که تنها دویدن هم خوب است اما اگر دوست ندارید می‌توانید با دوستان خود همراه شوید. همیشه کسانی هستند که تمایل به پیاده‌روی دارند. باهم یک گروه تشکیل داده و ورزش کنید.

 

دویدن یکی از مشهورترین ورزش‌هاست. دو فواید بسیاری برای سلامت شما دارد. اگر به دنبال دلایل مفید بودن دو می‌گردید بهتر است مقاله‌ زیر را بخوانید.

نوعی عالی از ورزش‌های قلبی است
یکی از بهترین نکات درباره‌ی دویدن این است که شکلی متنوع از ورزش‌های قلبی می‌باشد و نیاز به هیچ آموزش یا تجهیزات خاصی ندارد. دویدن برای مبتدیان و یا کسانی که قصد سوزاندن کالری بیشتر دارند عالی است.
ادامه خواندن “زنان برای لاغر شدن کدام ورزش را انجام دهند”

ورزش پیلاتس برای زنان

 

  • پیلاتس از تمرین‌های تکراری زیاد خودداری کرده و در هر حرکت حالتی خوب برای بدن می‌سازد. شما با پیلاتس از مکانیسم ضعیف بدن و جراحات ناشی از استرس مکرر بر اعضا بر اثر تمرینات تکراری و ورزش‌های قلبی – عروقی جلوگیری می‌نمایید.

 

پیلاتس حقیقتاً بدن و روح شما را جوان می‌کند. راه‌هایی وجود دارد که پیلاتس مانند فواره‌ای واقعی برای جوانی شما عمل خواهد کرد.

فواید پیلاتس برای پیشگیری از پیری

تنفس
پیلاتس به شما یاد می‌دهد عمیق و کامل نفس بکشید. اشباع اکسیژن در سلول‌ها به بهبود انرژی بدن و توانایی‌های شناختی کمک می‌کند. این یعنی  در پیری تنبلی و فراموشی نخواهید داشت.
ادامه خواندن “ورزش پیلاتس برای زنان”

۶ راهنمایی مناسب برای داشتن تناسب اندام زیبا

 

  • شکر اضافه می‌تواند برای بدن بسیار مضر باشد مطالعات زیادی در این باره صورت گرفته است که نشان می‌دهد افرادی که از مواد غذایی دارای شکر زیاد مصرف می‌کنند با اثرات منفی آن بر سلامت خود روبرو می‌شوند

 

داشتن اضافه وزن لزوما نشانه ناسالم و مریض بودن اشخاص نیست در واقع افردای زیادی هستند که دارای اضافه وزن هستند، اما در سلامت کامل به سر می‌برند، اما دیده شده است که افرادی که از کاهش وزن رنج می‌برند با مشکلات متابولیکی زیادی روبرو می‌شوند. داشتن چربی زیر پوست حتما نشان از یک بیماری و یا یک مشکل بزرگ نیست بلکه می‌تواند تناسب اندام را بر هم بریزد شاید داشتن یک تناسب اندام ایده آل، آرزوی بسیاری از مردم باشد.

۵ دلیل مهم برای پیاده روی بعد از شام خوردن

 

  • بهتر است که پس از غذا خوردن، کالری هم بسوزانید تا احتمال جمع شدن انرژی اضافه و تبدیل شدن آن به چربی در بدنتان کاهش پیدا کند. شما خواهید فهمید که پیاده روی پس از هر وعده‌ی غذایی می‌تواند کمک کند تا بدنتان لاغر و خوش اندام‌تر بماند

 

شما پس از شام چه کار می‌کنید؟ اگر روی مبل لم می‌دهید و کانال‌های تلویزیون را عقب جلو می‌کنید، شما تنها نیستید! به نقل از تناسب اندام بعد از یک روز طولانی کار یا خانه داری، بدون شک به استراحت کردن تمایل دارید، اما دلایل خیلی خوبی وجود دارد که بجای استراحت کردن، پیاده روی کنید! اگر نگران سلامتی بدنتان هستید و می‌خواهید تغییراتی بدهید تا چیز‌ها بهتر شوند، این ۵ دلیل برای شروع پیاده روی پس از صرف شام هر شب را در نظر بگیرید.

برای چربی سوزی کدام نوشیدنی ها را مصرف کنیم

 

  • نه برای سوختن چربی‌هایی که مهمان بدنتان شده‌اند، بلکه برای کاهش اشتها و خلاص‌شدن از گرسنگی کاذب، سراغ چای نعناع بروید. البته نعناع را در صورتی مصرف کنید که به ریفلاکس اسیدی مری دچار نیستید و سوزش سردل، عذابتان نمی‌دهد.

چاقی، فقط یک بیماری تهدیدکننده برای سلامت نیست.

انگی که این چربی‌ها روی شما می‌چسبانند و نگاه‌های سنگینی که بخاطر آنها به شما خیره می‌شوند، گاهی از هراس بیمارشدن هم ترسناک‌تر است. ادامه خواندن “برای چربی سوزی کدام نوشیدنی ها را مصرف کنیم”